Antalya’da Dehşet: “Çocukları Vereceğiz” Diyerek Eski Eşini Öldürdü
Kadın cinayetleri bir türlü önlenemiyor. Antalya'da H.B. (30), eski eşi H.Ç. (33) tarafından evinde eşarpla boğularak öldürüldü. Olayın detayları, H.Ç.'nin H.B.'yi "Gel, çocukları vereceğiz" diyerek evine davet etmesiyle ortaya çıktı. Olay, 11 Eylül 2025 tarihinde saat 01:00 sularında Antalya'nın Muratpaşa ilçesine bağlı Güzeloba Mahallesi'nde bulunan bir apartmanın giriş katında gerçekleşti. H.B., olaydan bir hafta önce yeni evine taşınmış ve iki çocuğuyla birlikte H.Ç.'nin evine gelmişti. H.Ç., eski eşini eşarpla boğduktan sonra yüzünü yastıkla kapattı. Üç saat sonra evden çıkan H.Ç., yaklaşık on altı saat sonra H.B.'nin kardeşini arayarak, "Eşimi öldürdüm, gidip teslim olacağım" diyerek telefonu kapattı. Savunmasında H.Ç., cinayet sonrası…